Ipak Yuli на Namangan Flower Fest
Gullar qanday qilib yangi hayotga ega bo‘ladi
2025-yilda Ipak Yuli Bank Namangan Flower Fest xalqaro festivalining bosh hamkoriga aylandi. Biz so‘ligan gullarni qayta ishlab, ularni yangi foydali narsalarga aylantirish tashabbusini boshladik: xushbo‘y shamlar, otkritkalar va esdalik sovg‘alari.

Nana Mardoyan

Marketing va PR boshqarmasi boshlig‘i

Bankning ESG strategiyasi - bu ekologik, ijtimoiy mas’uliyat va to‘g‘ri korporativ boshqaruv tamoyillariga asoslangan biznes yuritishning kompleks yondashuvidir. Ushbu strategiya bank o‘z faoliyatining atrof-muhitga, jamiyatga va boshqaruv tamoyillariga ta’sirini hisobga olishga, barqaror rivojlanishga va salbiy oqibatlarni minimallashtirishga qaratilgan.

 

Ushbu loyiha bankning quyidagilarni o‘z ichiga olgan keng qamrovli ESG strategiyasining bir qismidir:

 

Ekologiya (Environmental)

Chiqindilarni kamaytirish va materiallardan ikkilamchi foydalanish - aynan shuning uchun gullar ikkinchi hayotga ega bo‘ldi va qadoqlash qayta ishlangan bank bannerlaridan yaratildi.

Tabiatni muhofaza qilish va uglerod izini kamaytirishga yordam beradigan loyihalarni qo‘llab-quvvatlash.

Barqaror harakatchanlik va energiya samaradorligini rag‘batlantiruvchi "yashil" moliyaviy mahsulotlarni ishlab chiqish va ilgari surish.

 

Namangan Fest Namangan Fest

 

Ijtimoiy javobgarlik (Social)

Ko‘ngillilarni, jumladan, turli hududlardan bank xodimlarini jalb qilish korporativ madaniyat va faollikni mustahkamlaydi.

Mahalliy ustalarning qo‘llab-quvvatlashi - suvenirlar va shamlar tayyorlash Tenderley ustaxonasi bilan hamkorlik tufayli amalga oshirildi.

Festival aholisi va mehmonlari o‘rtasida oqilona iste’mol madaniyati va ekologik turmush tarzini ommalashtirish.

 

Namangan Fest Namangan Fest Namangan Fest

 

Boshqaruv (Governance)

Shahar hokimligi va bog‘bonlar bilan hamkorlikda loyihani shaffof tashkil etish.

 

Nafaqat bayram qismiga, balki uzoq muddatli ta’sirga ega tashabbuslarga yo‘naltirilgan homiylik mablag‘laridan mas’uliyat bilan foydalanish.

 

Natijada, festival nafaqat gullar bayramiga, balki biznes odamlarni resurslarga ehtiyotkorona munosabatda bo‘lishga ilhomlantirishi mumkinligining namunasiga aylandi. Ipak Yuli Bank uchun atrof-muhitga g‘amxo‘rlik - bu bir martalik aksiya emas, balki bank strategiyasi va qadriyatlariga singdirilgan doimiy rivojlanish vektoridir.

 

Namangan Fest Namangan Fest